رفته ای....
رفته ای....
و تنها خاطره ای که به جا مانده ....
دست های من هستند
نمیتوانم دور بریزم شان.....
و تنها خاطره ای که به جا مانده ....
دست های من هستند
نمیتوانم دور بریزم شان.....
- ۱.۷k
- ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط