امروز به خودم گفتم :
امروز به خودم گفتم :
خاک بر سرت، امتحانات داره شروع میشه هنوز نصف کتابا رو نخوندی ...
یهو یه ندای درونی بهم گفت :
نا شکری نکن، خیلی ها همونم نخوندن
تا حالا از این زاویه قانع نشده بودم
خاک بر سرت، امتحانات داره شروع میشه هنوز نصف کتابا رو نخوندی ...
یهو یه ندای درونی بهم گفت :
نا شکری نکن، خیلی ها همونم نخوندن
تا حالا از این زاویه قانع نشده بودم
- ۳.۰k
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط