کاش میشد بدون اینکه ازدواج کنم، یه دختر بچه میداشتم :(

کاش میشد بدون اینکه ازدواج کنم، یه دختر بچه میداشتم :(
دیدگاه ها (۳)

ای عمه میخوای برات یه قصه تعریف کنم که آخرشو نمیدونم ؟+ تعر...

کانال عاشقها @yavaashaki

گاوی که انسانیت را در جهان به چالش کشید ❤ کودک گرسنه‌ای که د...

ای کاش یه داداش از خودم بزرگ تر میداشتم

کاش میشد برگردیم قدیما کاش میشد

کاش میشد برای یه ساعت هم که شده اینجا بودم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط