ما خیلی وقتا گفتیم شب بخیر، ولی نخوابیدیم؛ فقط تنهایی و ت

ما خیلی وقتا گفتیم شب بخیر، ولی نخوابیدیم؛ فقط تنهایی و تو اون لحظه انتخاب کردیم.

شب بخیر 😴
دیدگاه ها (۰)

😂😂😂😂لنتی

😂😂😂

بزرگ‌ترین توهین به یک انسان، انکارِ رنجِ اوست.✍️چزاره پاوزه

#انگیزشی 😊هرچند فقط شعاری بیش نیست و ما هم مردم شعار دوستی...

اون صبح بخیر بوداینم...شب بخیره🐒

امشب دیگه خیلی زر زدم شب بخیر

#دلانه🖇از امشب تا محرم چهل شب فرصت داریم شاید خیلی وقتا کوتا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط