🚨 بیانیه وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط
🚨 بیانیه وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا
یعنی رهبری هرچه به اینها منطق را بیان کرد نفهمیدند. اخرش مثل توضیح دادن به بچه های مردودی گفت دلیل چیه؟ تجربه! بازم نفهمیدند. به قول یک نفر دچار ازارگری داخلی و مازوخیسم خارجی هستند و مدام باید مردم را ازار بدند و از خارجیها توهین ببیند
یعنی رهبری هرچه به اینها منطق را بیان کرد نفهمیدند. اخرش مثل توضیح دادن به بچه های مردودی گفت دلیل چیه؟ تجربه! بازم نفهمیدند. به قول یک نفر دچار ازارگری داخلی و مازوخیسم خارجی هستند و مدام باید مردم را ازار بدند و از خارجیها توهین ببیند
- ۱۷۹
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط