آرامشم تویی خدااااااا.....

آرامشم تویی خدااااااا.....
دیدگاه ها (۴)

خــــــدایا❤️از بـد کردن آدم هایت شــکایت داشتم به درگاهتاما...

ببین خواب چشمات با چشمام چه کرده.....

گرسنه ها در این ساعت دستا بالا....خودم حاضر...برم یه چیزی بخ...

دوستش دارم!❤❤

خدااااااا

من ارامشم را در آغوش او یافتم

وای خدااااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط