با رسیدن به سال سیام سلطنت فتحعلیشاه ، یک لقب جدید بر ال
با رسیدن به سال سیام سلطنت فتحعلیشاه ، یک لقب جدید بر القاب شاه افزوده شد و آنصاحبقران بود چرا که درآن زمان هر سی سال را یک قرن میشمردند !
بعد از این تاریخ بر روی سکه های هزار دیناری(که به آن یکهزاری میگفتند) عنوان صاحبقران را هم حک کردند که به سکهی صاحبقران معروف شد.
بهمرور زمان و به واسطهی تکرار آن را قران گفتند.
#دانستنیها
بعد از این تاریخ بر روی سکه های هزار دیناری(که به آن یکهزاری میگفتند) عنوان صاحبقران را هم حک کردند که به سکهی صاحبقران معروف شد.
بهمرور زمان و به واسطهی تکرار آن را قران گفتند.
#دانستنیها
- ۳.۰k
- ۰۷ تیر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط