همه میگن من ترس از ارتفاع دارم چون هروقت میرم لب ی جا بلن
همه میگن من ترس از ارتفاع دارم چون هروقت میرم لب ی جا بلند سرم گیج میره میفتم تو پرتگاه البته فلن زندم خداشکر هربار گرفتنم فقط تو هواپیما چندبارسرم خورد تو شیشه ولی من میگم عاشقشم (ک غلط اضافیه) واس همین سرم درد میکنه واس تجربه کردن پرش ازجا بلند :) نگا چقدر بلند پروازم
- ۱.۱k
- ۱۷ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط