همه میگن من ترس از ارتفاع دارم چون هروقت میرم لب ی جا بلن

همه میگن من ترس از ارتفاع دارم چون هروقت میرم لب ی جا بلند سرم گیج میره میفتم تو پرتگاه البته فلن زندم خداشکر هربار گرفتنم فقط تو هواپیما چندبار‌سرم خورد تو شیشه ولی من میگم عاشقشم (ک غلط اضافیه) واس همین سرم درد میکنه واس تجربه کردن پرش ازجا بلند :) نگا چقدر بلند پروازم
دیدگاه ها (۱)

آرزو داشتی ای کاش آرزو نداشتی

میگی ن ببین چقدر ژیگره

اگر بعضیا انقدر اعتماد ب نفس نداشتن بشون نمیگفتن شاخ

هه خیلی جالبه گاهی اوقات فک میکنم چرا تا ی دختر عکس واقعی خو...

عشق رمانتیک من ❤️😎پارت 72زیر پاهام ی لحظه خالی شد و از شدت د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط