خدایا...
خدایا...
درانتهای شب
قلبهای مهربان دوستانم
رابه تو می سپارم،
باشد که با یادتو
به آرامش رسیده
وفارغ از دردها و رنجها
طلوع صبحی زیبا رابه نظاره بنشینند
"شبتون سرشار از آرامش"
درانتهای شب
قلبهای مهربان دوستانم
رابه تو می سپارم،
باشد که با یادتو
به آرامش رسیده
وفارغ از دردها و رنجها
طلوع صبحی زیبا رابه نظاره بنشینند
"شبتون سرشار از آرامش"
- ۲.۶k
- ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط