ﻟﺐ ﺷﻤﺎ ﭼﻪ ﻣﺰﻩ ﺍﯼ ﻫﺴﺖ ؟
ﻟﺐ ﺷﻤﺎ ﭼﻪ ﻣﺰﻩ ﺍﯼ ﻫﺴﺖ ؟
ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ : ﺗﺮﺵ.
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ :ترش و شیرین.
ﺧﺮﺩﺍﺩ : شیرین مثل عسل.
ﺗﯿﺮ : ﻣﺰﻩ ﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاشتنی.
ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﺷﮑﻼﺗﻰ.
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ : ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ.
ﻣﻬﺮ : ﻭﺍﻧﯿﻠﯽ.
ﺁﺑﺎﻥ : طعمی عالی و متفاوت.
ﺁﺫﺭ : ﺗﺮﺵ ﻭ خوشمزه
ﺩﯼ : ﺑﺎ ﻧﻤﮏ ﺗﺮﯾﻦ.
ﺑﻬﻤﻦ : ﮐﺎﮐﺎﺋﻮﯾﯽ.
ﺍﺳﻔﻨﺪ : ﻃﻌﻢ ﺧﻨﮏ ﻭ ﺧﻮﺷﺒﻮ.
خودم اسفندم
کاااامنت لطفا
ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ : ﺗﺮﺵ.
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ :ترش و شیرین.
ﺧﺮﺩﺍﺩ : شیرین مثل عسل.
ﺗﯿﺮ : ﻣﺰﻩ ﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاشتنی.
ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﺷﮑﻼﺗﻰ.
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ : ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ.
ﻣﻬﺮ : ﻭﺍﻧﯿﻠﯽ.
ﺁﺑﺎﻥ : طعمی عالی و متفاوت.
ﺁﺫﺭ : ﺗﺮﺵ ﻭ خوشمزه
ﺩﯼ : ﺑﺎ ﻧﻤﮏ ﺗﺮﯾﻦ.
ﺑﻬﻤﻦ : ﮐﺎﮐﺎﺋﻮﯾﯽ.
ﺍﺳﻔﻨﺪ : ﻃﻌﻢ ﺧﻨﮏ ﻭ ﺧﻮﺷﺒﻮ.
خودم اسفندم
کاااامنت لطفا
- ۸۰۸
- ۲۹ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط