من وقتی میخوام عربی بخونم😐 💔

من وقتی میخوام عربی بخونم😐 💔
دیدگاه ها (۲۸)

پل راد...*اگه یک درصد اسمشو نمیدونید همون اسکات لنگ*

ایا این حجم از کیوتی در یک عکس درسته؟نمیگین فندوم سکته میکنن...

دلمون تنگ شده🙁 💔

عزیزم😍 😂

فردا امتحان عربی دارم الان به جای اینکه درس بخونم دارم سناری...

کرم دارم میخوام اینو بخونم😅🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط