اینو فقط ی متاهل درک میکنه! یا مجرد!بدخت بد روزگار بد کرد

اینو فقط ی متاهل درک میکنه! یا مجرد!بدخت بد روزگار بد کردار😂😂
دیدگاه ها (۰)

حقیقت های غیر قابل انکار...

قبول دارین...البته بعدش برعکس میشه!

مفهومش ینی چی؟!

تولدشون ک مبارک بوده ایشالله 😂😅💙

فقط یه کیدرامر واقعی اینو درک میکنه...🫠🥲#کیدراما#سریال_کره_ا...

من اینو برا ی چیز دیگه درک میکنم فقط دخترا میفهمن😀😂🤡

میگن ریشه‌ی واژه‌ی انسان از دو کلمه ی انس و نسیان میاد ؛ یعن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط