همه ی تنهایی ام را که جمع کنی

همه ی تنهایی ام را که جمع کنی
یک بغل بیشتر نیست
دیدگاه ها (۲)

هیچ اشکالی ندارد احساساتی داشته باشیم که دیگران چیزی از آن د...

گاهی وقتها از تنهایی باید خودتو بغل کنی😔

در تنهایی خود بیشتر میفهمی به خودت مدیونی وباید بهش محبت کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط