سخته با کسی بحث کنم که زورش از زورم بیشتره و نمیتونم ثابت
سخته با کسی بحث کنم که زورش از زورم بیشتره و نمیتونم ثابت کنم که حق با منه و این آزارم میده
- ۸۶۸
- ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط