ویسگون دوباره خر شد
ویسگون دوباره خر شد
خر هم ادم شد
میگم برگردیم به نسخه اول بهتر نبود؟
خدایی اون بهتر بود
اون مثه الان رخدادارو نمیترکه
الان فقط سه تا کامنت بذار
سه تا در میاد
اون حتی اگه هفتاد کامنت بذاری
فقط یه بار در میاد
واقعا من اون نسخه اولی رو میخوام اون بهتر این مسخرس همش هنگه
کیا موافقن برگردیم نسخه اول؟؟؟
لایک و کامنت لدفن
خر هم ادم شد
میگم برگردیم به نسخه اول بهتر نبود؟
خدایی اون بهتر بود
اون مثه الان رخدادارو نمیترکه
الان فقط سه تا کامنت بذار
سه تا در میاد
اون حتی اگه هفتاد کامنت بذاری
فقط یه بار در میاد
واقعا من اون نسخه اولی رو میخوام اون بهتر این مسخرس همش هنگه
کیا موافقن برگردیم نسخه اول؟؟؟
لایک و کامنت لدفن
- ۳.۳k
- ۱۱ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط