عجیب شبی بود الان که ساعت2:13هست

عجیب شبی بود الان که ساعت2:13هست
از حادثه یه ساعت هم نمیگذره خدایا شکرت در همه حال
هدایا تو امشب وشب های بعد نگهبان ما باش
دیدگاه ها (۱)

خوابم نمیبره امشب احساس بدی داشتم وهمین الان وهمین دقایق احس...

شکرگزاری فوق العاده اول صبحخدایا شکرت برای نعمت بیداری  و تو...

عاشقانه های شبنم

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط