داداش سرنوشت واسم بد نوشت

داداش سرنوشت واسم بد نوشت
دیدگاه ها (۲)

داداش سرنوشت واسم بدنوشت

ا ولا

عشقم والیباله

خیلی اهنگامو دوست دارم...مخصوصا آهنگ رفاقت ..حرامه،حرامه،رفا...

سرنوشت اسم مارا از کجا نوشت? 💯운명은 우리의 이름을 어디에 새겼을까?💯

اونجا ک شاعر میگه: کاش میشد سرنوشت خویش را، از سر نوشت، ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط