نشسته ام در ڪافه ی همیشگیِمان ،
نشسته ام در ڪافه ی همیشگیِمان ،
و جرعه جرعه مینوشم
تلخیِ نداشتنت را ...
و جرعه جرعه مینوشم
تلخیِ نداشتنت را ...
- ۱.۳k
- ۰۳ شهریور ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط