ایلیا اولین کسی بود که تو ویس باهاش اشنا شدم خیلی خیلی اق
ایلیا اولین کسی بود که تو ویس باهاش اشنا شدم خیلی خیلی اقاست
همیشه اخر بعضی از متناش مینویسه سنگدل ولی کاملا برعکس خیلی مهربونه و دل نازک
انشالله همیشه شاد و خوشحال باشی به ارزوی دلت برسی
همیشه اخر بعضی از متناش مینویسه سنگدل ولی کاملا برعکس خیلی مهربونه و دل نازک
انشالله همیشه شاد و خوشحال باشی به ارزوی دلت برسی
- ۸۷۹
- ۰۳ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط