سلاااااام بر همگی اینم از تلاوت امشب نیتشم که دیگه فک کنم
سلاااااام بر همگی اینم از تلاوت امشب نیتشم که دیگه فک کنم از بر شدین ص84 ان شاالله که خدا قبول کنه...یا علی
کامنت یادتون نره که باعث شادی روح بنده خواهد شد...#یا_مهدی_ادرکنی
کامنت یادتون نره که باعث شادی روح بنده خواهد شد...#یا_مهدی_ادرکنی
- ۳۱۲
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط