*اینارو باید دیروز میزاشتم ولی خب نشد...*
*اینارو باید دیروز میزاشتم ولی خب نشد...*
باز یه اتفاقی افتاد و این رسانههای کوفتی خودشونو انداختن وسط!!
خواهشا شما آرمیها بیشتر از این راجب قضیه پست جونگکوک نظر و ایده ندین سوژه نشیم دست رسانهها....همون قضیه اسکوتر یونگی که در اونقدر بزرگش کردن واس هفت جد و ابادمون بس بود!
تنها و تنها واس روشن کردن بعضیا پست جونگکوک و بیانیه هایب رو میذارم!
باز یه اتفاقی افتاد و این رسانههای کوفتی خودشونو انداختن وسط!!
خواهشا شما آرمیها بیشتر از این راجب قضیه پست جونگکوک نظر و ایده ندین سوژه نشیم دست رسانهها....همون قضیه اسکوتر یونگی که در اونقدر بزرگش کردن واس هفت جد و ابادمون بس بود!
تنها و تنها واس روشن کردن بعضیا پست جونگکوک و بیانیه هایب رو میذارم!
- ۱.۱k
- ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط