رفیق تنهایی من هندزفریامن ...

رفیق تنهایی من هندزفریامن ...
دیدگاه ها (۶)

هه...

دیگه نمیخوام ببخشم ؟؟ تا بدونن اگه بخشیدم وظیفه نبوده ...

یه کاری میکنم که منتظر فرصت باشی و فرصتی ندم ...

مــنـــ از ایـنــ شــهــر مـــیــرمـــ

هرجای دنیایی دلم اونجاست ...

باشگاه

Mix: One of the saddest scenes in the Supernatural series..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط