قطار میرود
قطار میرود
تو میروی
تمامِ ایستگاه میرود...
و من،
چقدر سادهام
که سالهایِ سال
در انتظارِ تو
کنارِ این قطارِ رفته ایستادهام
و همچنان
به نردههای ایستگاهِ رفته
تکیه، دادهام!
تو میروی
تمامِ ایستگاه میرود...
و من،
چقدر سادهام
که سالهایِ سال
در انتظارِ تو
کنارِ این قطارِ رفته ایستادهام
و همچنان
به نردههای ایستگاهِ رفته
تکیه، دادهام!
- ۴.۲k
- ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط