قدیما نصف بچه لاکچری ترین خوشیشون اینکار بود😂 😂

قدیما نصف بچه لاکچری ترین خوشیشون اینکار بود😂 😂
دیدگاه ها (۲)

ایشالا واسه برف بعدیدستاتون تو دستای اونی باشه...که الآن دار...

دقت کردیناینهمه خونه تنهایی آب تو دلت تکون نمیخوره.............

...

بچه ها واقعا ببخشید رمان قبلی نصف نیمه موند

بعداً میفهمی لاکچری ترین درایی،یک ذهن آرومه✨🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط