#پیام_معنوی

دیدگاه ها (۱)

تکیه کن به شهدا...شهدا تکیه شان به خداست...اصلا کنار گل بنشی...

غالبا آن گذرے ڪہ خطرش بیشتر استمے‌شود قسمت آن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط