الان فک کنم اگه ارشین بیاد ویس یه میلیون رخداد داشته باشه

الان فک کنم اگه ارشین بیاد ویس یه میلیون رخداد داشته باشه
ارشینیییییییییییییییییییییی کوجاییییییییییییییییییییییی
دیدگاه ها (۵)

سلفی گرفته بفرسته واسه من

ژووووووووووون ژذابه مهننننننننننن

گوگولیییییییییییییییییییییییییییییی

قربونششششششششش

یکی از عجایبات خدا این جا تو کردستان داره بارو میباره

ام میگم

بچه ها یه ایدهاگه خوشتون بیاد میخوام اجراش کنمیه فیکشن از یه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط