بخدا من تمام حرفام چرت و پرته تا حدی که فامیلامون حوصلشون

بخدا من تمام حرفام چرت و پرته تا حدی که فامیلامون حوصلشون سر میره زنگ میزنن میگن بیا یکم برامون چرت و پرت بگو:/
دیدگاه ها (۲)

دلتــــون آبـــ

از اینا میخامـ😔 😔

اسمت و اسممو با پاستیل نوشتم پری😍 😍 😍

داداشے بلاخره سنت دو رقمی شد تولــدٺـ مبآرڪـ...

تک پارتی ناگی: اگه دعوا کنین و ا.ت بگه می‌ره با رئو

سناریو#رویایی_که_هیچوقت_واقعی_نشد part*5* end partهاکای گفت ...

رمان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط