من رو به اون دو نفری که خودم به زور اوردمشون ویسگون و فقط
من رو به اون دو نفری که خودم به زور اوردمشون ویسگون و فقط منو فالو دارن: 😍🫣 نگران نباش خودم اندازه یه اکسپلور براتون پست میزارم😁
این برنامه هه چیهههه؟؟؟ یه کرمی در درونم میگه امتحانش کنم احمق که نیستم که....
این برنامه هه چیهههه؟؟؟ یه کرمی در درونم میگه امتحانش کنم احمق که نیستم که....
- ۸۱۳
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط