من رو به اون دو نفری که خودم به زور اوردمشون ویسگون و فقط

من رو به اون دو نفری که خودم به زور اوردمشون ویسگون و فقط منو فالو دارن: 😍🫣 نگران نباش خودم اندازه یه اکسپلور براتون پست میزارم😁




این برنامه هه چیهههه؟؟؟ یه کرمی در درونم میگه امتحانش کنم احمق که نیستم که....
دیدگاه ها (۱۲)

بچه هایی که تو گپ روبیکا بودن... بیاید دایرکت

روبیکا چه مرگشه؟

اینن کیه؟ اروین ایز دت یو؟

^ do you remember me? ^

کپشن چک شه مهمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط