موهای دم اسبی من...

موهای دم اسبی من...
هرشب خاطرات سر انگشتان تو را شیهه میکشند!!!
یادم باشد فردا، آنقدر کوتاهشان کنم،
تا لال لال شوند.
دیدگاه ها (۸)

خخخ اعتماد ب حلقم تو سقفتون

دخترا شما چی فکر میکنید؟؟

بعله

منم ازینا خیلی ناز شدهههههههههههههه دم چاتی پاتی گرم و باید ...

حج : مطلب ۲ از ۵

و یادم رفت معرفی کنمنام ؟ عشق درباریژانر؟ عاشقانه معمایی سلط...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط