خداییش من قشنگ تر نیستم سمت راستی منم

خداییش من قشنگ تر نیستم سمت راستی منم
دیدگاه ها (۷)

دخمل و خل و چل بازیاششششششش

قطعا سمت راستی از سمت چپی حرومزاده تره ولی سمت چپی هم از سمت...

اخبار سه تفنگدار: عمو خداییش قشنگ زد ناموسا 🤓😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط