یکی بم پیام داده بود چاقی:/
یکی بم پیام داده بود چاقی:/
اوکی اصا من چاق من میرم باشگاه لاغر میشم
ولی تو زشتیی تو میخای چیکار کنییی😂
اوکی اصا من چاق من میرم باشگاه لاغر میشم
ولی تو زشتیی تو میخای چیکار کنییی😂
- ۲.۷k
- ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط