یکی بم پیام داده بود چاقی:/

یکی بم پیام داده بود چاقی:/
اوکی اصا من چاق من میرم باشگاه لاغر میشم
ولی تو زشتیی تو میخای چیکار کنییی😂
دیدگاه ها (۲)

حالم بده یکی پیم بده حرف بزنیم

کاپ ریل بوی؟

تولد لیدرمون مبارکککک

فهمیدم که دیگه همه پسرا شدن لاشی....

لاغری

اشتباهی که ۹۰٪ افراد لاغر انجام می‌دهند!فکر می‌کنند هرچه بیش...

📰 یک افشاگری مهم:سال‌هاست به همه گفتن:🍽️ «بیشتر بخور تا چاق ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط