نیگاشش کننننن

نیگاشش کننننن

این جا موند دلم نیومد نزارمممم
دیدگاه ها (۲)

من مردم برای شادی روح مرحوم صلواتتت

خدا با تمام وجودش فیلیکس رو نقاشی کرده

وای فردا امتحان دارم اردو هم میریم به خاطر همین باید زنگ اول...

اصلا دلم نیومد اینو نزارمممم😭😭😭تکنو کوچولو 😭😭😭

اینوووو دلم نیومد نزارمممم😭😭😭حالا چی نظرتونه کلا فعالیت نکنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط