عشقم...

عشقم...
هرلحظه ب یادتم و تو...
منو ....
؛(
دیدگاه ها (۱)

تنهام نزار دیوونه...

میدونم که میدونی..

خوب شده ؟؟

ژووون بنظر من ایرانیا خودمون تیپشون بهتره @-@ نه ؟؟!!؟!؟!

بیشتر از همشه تو یادتم♾️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط