و من همیشه جایی

و من همیشه جایی
میان بازوان مردی که نبود
به خواب رفته امـ...!

#پریسا_زابلی_پور
دیدگاه ها (۴)

دیگه نمیتونمبه غیر از اون به کسی ابراز علاقه کنم:))

بعضی وقتا باید داد بزنی مالِ من بودحقِ من بودسهمِ من بود بعد...

- دیوارهایِ کافه شاهد بودند ،که چقدر آمدم وبهشان زل زدم وتنه...

مردی میان مردم

قبل از خواب......

تو همیشه همین جایی ❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط