✍ اُوس‌کَـریم‌خـودتـومیـخوام‌قُـربُـونِ

✍ اُوس‌کَـریم‌خـودتـومیـخوام‌قُـربُـونِ
حِڪمَتِٺ➣
✍ کَـم‌آوردم‌خدایـے‌بـدجُورے‌خسـتم‌از‌بنده‌ هاے
نِـڪبَتِٺ➣
دیدگاه ها (۱۸)

ڪاش میشد آدمارو مثہ اسڪناسجلو نور گرفت و واقعے هاشو تشخیص دا...

شب خوش 😢 💔

توهین = بلاک 😒

خیلی حس بدیع 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط