غـرورم را

غـرورم را

بــہ پـاـے بـے احـساسـے اَم

ننویس ..!

مغـرور ها احـساسـے تـرنـد فـقــط

بـہ راحـتے اعتمـاد نمـےڪــنند
دیدگاه ها (۱)

دلتنگم چون خیابانی کهاز کوچه های بن بست میگذرد ...

😔 😔 😔 😔

قَبـول دارم کـهنه شــده امآنـقدر کــهنه ؛ کــه می شــوَد روی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط