من و عشقم و دخترم آترین

من و عشقم و دخترم آترین
دیدگاه ها (۲)

خوشمل خاله رو نیگا چیکارش کردم وییییی

دلم تنگولیده

خودم دلمه درس کردم برای دومین بار

من و عشقم شما و همه

برای دوست عزیزم اوروکوداکی 👺. یا اترین🤣

دخترت نمرده باباسیدخترم دخترم اه قربونش برم قشنگترین کلمه ...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط