مهم نیست چقدر باخته و چقدر برده مهم اینکه ما استقلالی ها
مهم نیست چقدر باخته و چقدر برده مهم اینکه ما استقلالی ها اگه تیممون هر چقدر هم ببازه پاش وایسادم نه اینکه مثل پرسپولیسی ها (بعضی هاشون) تا ۲ تا گل میخوره نصف استادیوم خالی شه💙 💙 💙 💙 💙 💙 💙
- ۱۶۰
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط