تو باشی و یک سیب و من

تو باشی و یک سیب و من
«بهشت» خودش
منت ما را خواهد کشید

#محمدصادق_زمانی
دیدگاه ها (۹)

من اناری را ، می کنم دانه ، به دل می گویم :خوب بود این مردم ...

.میگویم “حالم خوب است”…اما تو عاقل تر از آنی که باور کنی…!

.ای کاش کسی می‌آمد و غم‌ها را ،از قلبِ اهالی زمین برمیداشت !...

خدایی چکار میکردی ؟😄

خوشش بیاد خودش میاد منت نکش دلخراش 💔

خانم کله سیب زمینی بهتره پاسخگو ی اشک هام باشی🙏🏻

منت تو گذاشتی ای خدابر سرمن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط