احمق ترین عضو عست
احمق ترین عضو عست
احمق ترین عضوی که تاحالا ندیده بودم
هرکی دوشم نداله خاچ تو سلش
دفته باسم
بچه هم خودتیییییی
مدیونی فک کنی 4سالمه
و ریحون خل بازی در میارد...:/
احمق ترین عضوی که تاحالا ندیده بودم
هرکی دوشم نداله خاچ تو سلش
دفته باسم
بچه هم خودتیییییی
مدیونی فک کنی 4سالمه
و ریحون خل بازی در میارد...:/
- ۵۴۹
- ۱۲ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط