...

...
دیدگاه ها (۲)

حسم ناب بود ولی طرفم گاو بود

...

....

البته از داغ مجبوری میخوایم کسی ندونه که ما چه ناراحتی داریم...

سخت گذشت به نسل ما 💔 قبول دارید ؟#سپیده_مانی❤️

#درخواستیــــ🍃#سپیده_مانی❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط