چه بد کردم؟ چه شد؟ از من چه دیدی؟

چه بد کردم؟ چه شد؟ از من چه دیدی؟
که ناگه دامن از من درکشیدی
چه افتادت که از من برشکستی؟
چرا یکبارگی از من رمیدی؟
دیدگاه ها (۱)

بی تو مهتاب ڪجاڪوچه ڪجاشعر ڪجابی تو از باقی این عمر گذشتم

حاج سعید درجمع مدافعان حرم.سوریه...البته مربوط به یکسال پیشه...

پلیس در آستانه مافیا پارت 19 ویو جونکوک گونمو بوسید بهش نگاه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط