یه چیزو میگم همه بدونن
یه چیزو میگم همه بدونن
من درسته واسه خودیا یه نمه لوسم
اما واسه دیگرون نافٌرم دیوسم
پس هری...
بذار تو همین فاز بپوسم
چون اگه بخوام سگ شم
دست و پاتو به زمین میدوزم
حتی اگه بعدش تو آتیش دوست و دشمن بسوزم...
به هرکی خوبی کردم فکر کرد وظیفمه...
هه!
اما ندونست این یکی از خصوصیات عتیقمه...!
من درسته واسه خودیا یه نمه لوسم
اما واسه دیگرون نافٌرم دیوسم
پس هری...
بذار تو همین فاز بپوسم
چون اگه بخوام سگ شم
دست و پاتو به زمین میدوزم
حتی اگه بعدش تو آتیش دوست و دشمن بسوزم...
به هرکی خوبی کردم فکر کرد وظیفمه...
هه!
اما ندونست این یکی از خصوصیات عتیقمه...!
- ۲.۴k
- ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط