با تو

با تو
خوشبخت ترین
آدم این قافله ام
کم نشو
دور نشو
بی تو جهانم خالیست...


#نرگس_صرافیان_طوفان
دیدگاه ها (۲۸)

کوشیدم که همه چیز را باتو نگویم اما نشد..اما فهمیدی که دوستت...

و قصه منم به پایان رسید ☺ مواظب خودتون باشین خدانگهدار 🙋 🙏

."با تو خوشبخت ترین ادم این قافله امگم نشو ، دور نشوبی تو‌جه...

چقد ادم منتظرن تو کم بیاری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط