✘☜خُودَمو دوُست ندارَم ❥ ☞

✘☜خُودَمو دوُست ندارَم ❥ ☞
⇦ چِرا ؟!؟⇨
♚↲چُون با هَمه می خندم ↱♚
♜⇚ هَمه رو دِلداری میدَم ⇛♜
♞↞نِگران هَمه میشم↠♞
♝↺بِه هَمِه اَهَمیَت میدَم↻♝
♛⇇بُغض خیلی هارو بـِه خَندِه تَبدیل می کُنم⇛♛
✘وَلی✘
✘☜ هیچ کَس ☞✘
☜ هیچ وَقت ☞✘
^نَفهَمید^
`تو دِلم`
∅ چی میگذَرهــ
دیدگاه ها (۳)

بــآاحساسآتــ منــ بآزیــ میــ کننـــ:|||

:|||✋

^_^

رَفتاٰرِ مَـنـ†اِنْعِکاٰسـِ حَرفاٰیـِ خُوُدِتهـ ⇄

دایی پدر بزرگ مادر بزرگ گ جان دلم برای شما خیلی تنگ شوده چرا...

بچه‌ها واقعا ببخشید که زیاد فعالیت نمی کنم.....راستش واقعا د...

مین یونگی:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط