Armin Hosseini:
Armin Hosseini:
ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﺭﻓﯿﻖ .
ﺩﺭﺩ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻧﮕﯿﺮ .
ﻋﻘﺎﺑﻬﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﻨﺪ . . .
ﺍﯾﻦ ﻻﺷﺨﻮﺭﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ،
ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﻤﻌﺸﺎﻥ ﺟﻤﻊ ﺍﺳﺖ .
کانال باوجودا
@bavojooda
ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﺭﻓﯿﻖ .
ﺩﺭﺩ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻧﮕﯿﺮ .
ﻋﻘﺎﺑﻬﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﻨﺪ . . .
ﺍﯾﻦ ﻻﺷﺨﻮﺭﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ،
ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﻤﻌﺸﺎﻥ ﺟﻤﻊ ﺍﺳﺖ .
کانال باوجودا
@bavojooda
- ۲.۶k
- ۰۸ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط