پیر بشین به پای هم همینه دیگه....😊 😊 😊 😉 😉 😉

پیر بشین به پای هم همینه دیگه....😊 😊 😊 😉 😉 😉
دیدگاه ها (۱)

بدل اصفهانی هم پیدا شدددد😂 😂 😂 😂

هنر نزد ایرانیان است و بس .....😂 😂 😂 😂

اینم عکسش 😂 😂 😂 😂

به پای هم پیر شین انشالله (خدایا تسخیر نشمممممم صلوااات)

‏فرق ما با پهلوی همینه: ما پای کار ایستادیم، اونا پایِ هواپی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط