آخیش گوشیمو به هزار بدبختی پس گرفتم آخیشششششش فشار چیه دا

آخیش گوشیمو به هزار بدبختی پس گرفتم آخیشششششش فشار چیه دارم می رقصمممممم
دیدگاه ها (۰)

قیافم وقتی گوشیمو زیر تخت پیدا کردم:

یاه یاهو یاهعععععععقول میدم این الان تا فردا تموم میشه 🤣💔

تو کامنت بگید

سلام می خواستم چند تا چیزو بگم یا شاید چند تا راز چه دیگه را...

فشار چیه بابا دارم سکته میکنم

فشار چیه دارم با این گربه میرقصم 😂😎 البته فکر کنم ۷۰ روز رو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط