چون قشنگ بود دلم نیومد نزارمش🦋🥺

چون قشنگ بود دلم نیومد نزارمش🦋🥺
دیدگاه ها (۰)

من که این ژانر رو دوس دارمممم

فقط منم وقتی از اینا میبینم صداشو بلند میکنم تا خوابم بگیره؟...

عاشق اهنگم

خیلی خوب بود دلم نیومد نزارمش

این خیلی وقت پیش تو اک اولم بود

درسته اف هستم ولی دلم نیومد نزارمش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط