سخت گذشت تا فهمیدم ؛

سخت گذشت تا فهمیدم ؛
ما محکومیم به دوست داشتنِ کسانی که دوستمان دارند !
باید یاد بگیریم ؛
کسانی را بخواهیم که ما را می خواهند ،
باید گوویِ احساسمان را از میدانِ رابطه هایِ یک طرفه ، برداریم !
این قانونِ دنیاست …
قانونِ ناگزیری ؛
که تاوانِ شکستنِ آن ؛
“شکستن” است !💚🍃
دیدگاه ها (۱)

My NASTARAN

Name:عشق و جدایی Part:46ویو بوراچشمام داشت تمام اون پیام رو ...

ان لبخند پریسا که نبض حیات من بود محو شد چشمانش نمیخندید جدی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط